“Aeroport Handling” îşi propune să devină cea mai de încredere şi preferată companie de deservire la sol a navelor aeriene pentru clienţi şi parteneri pe segmentul de piaţă în care activăm. Politica companiei noastre este de a asigura cel mai înalt nivel de siguranţă şi calitate a operaţiunilor de deservire la sol.
Nu există compromisuri în respecatrea strictă a standardelor şi reglementărilor naţionale şi internaţionale a calităţii şi siguranţei, a cerinţelor şi procedurilor stabilite de către transportatorul aerian, precum şi a pregătirii profesionale corespunzătoare a personalului şi îmbunătăţirii continue a serviciilor –acestea fiind cele mai importante criterii în fiecare segment al activităţii noastre.
În cadrul companiei este implementat Programul intern de asigurare a calităţii (QAP). QAP abordează toate activităţile companiei, care vizează asigurarea conformităţii cu toate cerinţele, standardele şi procedurile aplicabile în toate domeniile de activitate ale companiei, precum şi activităţile subcontractanţilor companiei „Aeroport Handling”. QAP include audituri programate şi inspecţii programate / neprogramate pentru monitorizarea continuă a conformităţii cu reglementările şi standardele relevante, precum şi pentru evaluarea şi îmbunătăţirea neîncetată a performanţei operaţionale.
Sistemul de management al siguranţei este implementat în compania noastră şi integrat în toate activităţile cotidiene ale organizaţiei. Specialistul în siguranţa zborurilor este certificat ICAO şi IATA şi gestionează sistemul, identifică pericolele de siguranţă pe care trebuie să le confrunte compania în timpul prestării serviciilor, aducând riscurile de siguranţă sau consecinţele acestor pericole sub control organizaţional. Specialiştii în materie de siguranţă şi calitate încurajează tot personalul să-şi îndeplinească sarcinile obligaţionale într-un mediu de lucru sigur şi sănătos.